vrijdag 15 januari 2010

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik ben al dagen als een idioot aan het monteren en kom telkens weer tot de ontdekking dat ik nog iets mis of dat er iets niet klopt.Of dat de geluiden niet kloppen of dat geluiden niet lang genoeg duren of te kort... of dat er een frame-pje teveel aan een shot hangt of dat het beeld licht is of te donker, of dat de shots niet qua kleur overeen komen of qua geluid.
Ik heb aan de kleur zitten prutsen (NEVER ENDING STORY), is er nog een weg terug...? Eten en slapen zijn gereduceert tot onbeduidende zijstraten. Badend in koud zweet wordt ik 's nachts wakker. Jezus doe ik dit voor mijn lol? En dan ga ik toch maar weer monteren.
Beoordeling, drama.
Spijt achteraf...had ik maar....
Niet dat ik helegaar geen plezier aan dit project beleefd heb, integendeel. Maar nu zie ik het even niet.
Van het geluid baal ik eigenlijk momenteel nog het meest. Ik heb eigenlijk echt geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Ik krijg niet veel voor elkaar met sound booth. Waarom kun je bij het ene geluidsstuk de meeste ruis eruit halen an bij het andere nix?
Het moeilijkst met zowel kleur als geluid is dat je niet alles mooi naast elkaar kan zien zodat je kunt zien hoe het totaal plaatje wordt. Ik hoe kleur verschillen(laat ik het over geluid verschillen maar niet hebben).
Nou ik ga nog maar even verder...slik....succes allen...zucht

1 opmerking:

Babette zei

Sterkte met de laatste loodjes!