maandag 11 januari 2010

De laatste week voor de opdracht, nu al??

Afgelopen week besloot mijn harde schijf het te begeven. Zucht....
Ik dank de goden dat ik niet met een HD camera in de weer ben gegaan want dan was ik nu reddeloos verloren en had ik alles opnieuw kunnen filmen.
Niet dat ik er de aankomende tijd erg florisant voor sta maar ik ben min of meer op het punt waar ik gebleven was. Ware het niet dat ik al het geluid kwijt ben.
De huidige toestand dringt simpele oplossingen aan mij op. Mijn aanvankelijk woeste plannen zijn gereduceerd tot een verhaaltje op Nijntje Pluis niveau. Als ik maar een begin, midden en eind heb galmt het door mijn leegstaande hoofd !!! Slik...
Wat staat mij nog te doen?
De drie scenes nog maar eens beschrijven. Ter controle naar een klasgenoot sturen met de vraag of het volledig is. Nieuwe shot list maken. Morgenochtend filmen. Monteren. Geluidsontwerp. Daar ga ik nog alderbarstens veel werk aan hebben. Hoewel ik de opdracht geloof wel weer erg zwaar heb opgevat. Ik had gedacht dat er geen synchroon opgenomen geluid gebruikt mocht worden. Als je er maar sprake is van een eigen ontwerp.... Dat wordt nachtwerk.
Succes met de laatste loodjes allen....!

Geen opmerkingen: